دانلود Battle Glory – بازی افتخار نبرد اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Battle Glory – بازی افتخار نبرد اندروید
نوشته شده در یک شنبه 10 خرداد 1394
بازدید : 332
نویسنده : S.A.H

دانلود Battle Glory – بازی افتخار نبرد اندروید

Battle Glory بازی سرگرم کننده ای در ژانر استراتژیک از شرکت MG Studio LLC برای سیستم عامل Android است و شباهت زیادی با عنوان معروف Clash of Clans دارد. جنگی بزرگ در منطقه رخ داده و تمامی سرزمین ها در تلاش هستند تا به پیروزی مطلق برسند. شما نیز سرزمینتان را به وجود بیاورید و سربازانتان را برای مبارزات پیش رویتان آماده سازید.

دانلود Battle Glory - بازی افتخار نبرد اندروید

نبرد های بازی Battle Glory به صورت پیشرفته هستند و باید از جدیدترین تجهیزات برای نابودسازی سایر کاربران بهره ببرید. همانند بازی کلش آف کلنز، امکان تشکیل Clan یا گروه نیز در افتخار نبرد برای بازیکنان فراهم شده و می توانید دوستانتان را به آن دعوت نمایید. پس از این که گروهی قدرتمند و پرتعداد ایجاد کردید، آماده مبارزه با سایر کلن های موجود در سرور شوید. هر کلی بتواند بیشترین امتیاز را در جنگ های پی در پی کسب کند، پیروزیش حتمی خواهد بود.

 

تفاوت عمده ای که در این عنوان نسبت به بازی ذکر شده وجود داشته، پیشرفته بودن جنگ ها می باشد و به نوعی می توان گفت که در زمان حال زندگی می کنید. از تانک ها، ماشین های نظامی و هواپیماهای جنگنده برای ضربه زدن به زیرساخت های دفاعی دشمن در Battle Glory استفاده نمایید و برای دست یابی به موفقیت، بهترین استراتژی را برای حمله به کار ببرید. Achievement ها یا دست آورد های ارزشمندی در قسمتی از این بازی قرار داده شده و در صورت انجام ماموریت های مربوطه، این پاداش ها را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این که نوع حمله و به کارگیری سربازان و تجهیزات در بازی Battle Glory از اهمیت بالایی برخوردار بوده، بلکه باید چیدمان ساختمان های سرزمینتان به خوبی انجام گیرد تا در برابر حملات ناگهانی سایر کاربران دوام بیاورید و منابع یا پولی از دست ندهید.

حجم فایل : ۴۳.۰۸ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۲.۳ یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

توجه :

برای اجرا نیاز به اینترنت دارید.



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , استرتژیک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: